۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

من و انتخابات1

هر چند از همان روز اول زیاد در قید و بند آپدیت این وبلاگ نبودم ولی اساسا توی این سال جدید دارم رکورد می زنم، حقیقتش رو بخواید من از سال 83 به این طرف هیچ وقت این قدر از وبلاگ نویسی دور نشده بودم و این در حالیه که من تقریبا روزی 14 ساعت آنلاین هستم!!!
البته بخشی از این بر می گرده به بی حوصلگی و چندبار توی این مدت صفحه ارسال مطلب روباز کردم ولی همین که اومدم یه چیزی بنویسم تصمیمم عوض شد و این دفعه گفتم که هرچی به ذهنم رسید بنویسم.
زیاد طولانی نکنم از امروز به بعد سعی می کنم بیشتر وبلاگ رو به روز کنم و در حد امکان لینک های مفید رو در اختیار شما قرار بدم.

فعلا این آدرس رو داشته باشید شاید به دردتون بخوره

دانلود از یوتوپ

پ.ن1- از طریق این سایت می تونید کلیپ های مورد نظر خودتون رو از یوتوپ دانلود کند

۱ نظر:

هلیا گفت...

به انتظار نشسته ام...

(در انتظار واژه های تان)