۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

من و انتخابات 2

دیروز داشتم از میدان ولی عصر به سمت دفتر کارم می رفتم که یه صحنه جالب دیدم، طرفدارهای میرحسین موسوی داشتن یه چادر سبز رنگ برپا می کردند و یه عده ایهم داشتن دستبند سبز برای مردم می بستند.
باور کنید من که اصلا خوشم از این جور حرکات نمی آد یه لحظه داشتم جو گیر می شدم برم جلو یه دست بند سبز به دستم ببندم!!! ولی یه لحظه به خودم اومدم و به یاد بچه ها افتادم که الان توی دفتر نشستن ... :ـ)
هنوز چند قدم از این معرکه دور نشده بودم که یه آقایی داشت به زور دندون دستبند سبز رو از دستش باز می کرد... از کنارش رد شدم و بهش گفتم " چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی" یه لبخندی زد و مثل اینکه شرمنده باشه سرش رو پایین انداخت !

۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

من و انتخابات1

هر چند از همان روز اول زیاد در قید و بند آپدیت این وبلاگ نبودم ولی اساسا توی این سال جدید دارم رکورد می زنم، حقیقتش رو بخواید من از سال 83 به این طرف هیچ وقت این قدر از وبلاگ نویسی دور نشده بودم و این در حالیه که من تقریبا روزی 14 ساعت آنلاین هستم!!!
البته بخشی از این بر می گرده به بی حوصلگی و چندبار توی این مدت صفحه ارسال مطلب روباز کردم ولی همین که اومدم یه چیزی بنویسم تصمیمم عوض شد و این دفعه گفتم که هرچی به ذهنم رسید بنویسم.
زیاد طولانی نکنم از امروز به بعد سعی می کنم بیشتر وبلاگ رو به روز کنم و در حد امکان لینک های مفید رو در اختیار شما قرار بدم.

فعلا این آدرس رو داشته باشید شاید به دردتون بخوره

دانلود از یوتوپ

پ.ن1- از طریق این سایت می تونید کلیپ های مورد نظر خودتون رو از یوتوپ دانلود کند